Τα άδεια γραφεία ως το νέο ντεκόρ του rebranding;

Οι πελάτες μπαίνουν στα Καταστήματα, βλέπουν άδεια γραφεία και αναρωτιούνται πού έχουν πάει οι εργαζόμενοι καθώς δεν έχουν ιδέα για τη νέα “εταιρική ταυτότητα” στην Εθνική Τράπεζα.

Κι οι πελάτες κατά την αναμονή τους, μη γνωρίζοντας βέβαια, πιστεύουν ότι οι εργαζόμενοι είναι υπεύθυνοι για την εικόνα των Καταστημάτων. Που χρόνος να τους εξηγήσεις ότι μόλις πρόσφατα άλλαξε η σχεδίαση των Καταστημάτων με απόφαση των διοικούντων και τα άδεια γραφεία είναι μέρος του ντεκόρ και της βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη;

Ευτυχώς που οι περισσότεροι πελάτες αντιλαμβάνονται το πρόβλημα σε ελλείψεις προσωπικού και ενίοτε μας λυπούνται ή τουλάχιστον μας υποστηρίζουν και δείχουν σχετική υπομονή. 

Αναρωτιόμαστε αν ο Διευθύνων έχει υπόψη του την πραγματική εικόνα του τι γίνεται γύρω του ή του παρουσιάζουν μια φαντασιακή εικόνα οι από γύρω του και η οποία απέχει πάρα πολύ από την καθημερινότητα; 

Το πραγματικό σκηνικό είναι η ταλαιπωρία σχεδόν όλων των πελατών αλλά κυρίως των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, όπως των  συνταξιούχων, των μεταναστών αλλά και των πολιτών της επαρχίας που αναγκάζονται να ταξιδέψουν δεκάδες χιλιόμετρα για να βρουν Κατάστημα να τους εξυπηρετήσει για τις εκατοντάδες ακόμα εργασίες που χρειάζονται φυσική παρουσία.

Προηγούμενο άρθροΗ ΔΑΣ ΤΥΠΕΤ συνεχίζει να συμβάλει με θετικό τρόπο στη βελτίωση του ΤΥΠΕΤ
Επόμενο άρθροΣύστημα ραντεβού. Digital γεφύρι της Άρτας;