Σύστημα ραντεβού. Digital γεφύρι της Άρτας;

Πόσα χρόνια θα χρειαστεί να περάσουν για να «στρώσει» το σύστημα των ραντεβού; Πριν 18 μήνες είχαμε επισημάνει στους διοικούντες τα πρώτα προβλήματα που είχαν ανακύψει, τόσο  δύσκολο ήταν για τους κήνσορες του μετασχηματισμού να αντιληφθούν λάθη στο σχεδιασμό; Προφανώς και όχι!

Μάλλον στόχος τους είναι να μας κάνουν τι ζωή δύσκολη. Δεν εξηγείται διαφορετικά!

Μετά από 18 μήνες αυτό που είχαμε αναφέρει ως προβληματικό από την αρχή εφαρμογής του συστήματος και μας είχαν υποσχεθεί ότι θα φτιαχτεί παραμένει:

Ο αριθμός των ραντεβού είναι δυσανάλογα μεγάλος με τον αριθμό των εργαζομένων. Τα ραντεβού κλείνονται από τρίτους χωρίς κανένα φίλτρο αν μπορούν οι συνάδελφοι να εξυπηρετήσουν κ.ο.κ.

Και επιπλέον κλείνονται τόσα πολλά ραντεβού για κάθε θέση, με αποτέλεσμα να πρέπει να εξυπηρετήσει ο κάθε εργαζόμενος 3 και 4 πελάτες ταυτόχρονα, όπου όλοι τους στέκονται και πάνω από το κεφάλι του.

Και βέβαια ακόμα και σήμερα μετά από τόσους μήνες δεν βρέθηκε λύση στις περιπτώσεις άδειας, ασθένειας, απόσπασης κλπ σε άλλο Κατάστημα.

Μήπως να περιμένουμε το νέο κύμα ψηφιακού μετασχηματισμού για διορθωθούν τα κακώς κείμενα; Και μέχρι τότε τι γίνεται;

Προηγούμενο άρθροΤα άδεια γραφεία ως το νέο ντεκόρ του rebranding;
Επόμενο άρθροΗ επιτυχία του δήθεν πελατοκεντρικού συστήματος