Η επιτυχία του δήθεν πελατοκεντρικού συστήματος

Τελικά αυτό που κατάφερε η Τράπεζα με την εφαρμογή του πελατοκεντρικού ήταν να «φύγουν» εκατοντάδες εργαζόμενοι από τα Καταστήματα χωρίς να αντικατασταθούν.

Αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων ότι αυτός ήταν και ο μεγάλος στόχος της Διοίκησης. Περικοπή προσωπικού για αύξηση Bonus.

Και προφανώς δε πολύ νοιάζονται ότι το «σημαντικότερο» πρόβλημα που προκάλεσε αυτή η φυγή του προσωπικού, είναι η κακή εξυπηρέτηση των πελατών, που προκαλεί καθημερινά διαμαρτυρίες και αντεγκλήσεις με αρνητικές επιπτώσεις στη φήμη της Τράπεζας. Κι αυτό που είναι ακατανόητο είναι το γιατί πρέπει με το ζόρι να πηγαίνουν οι πελάτες στα εναλλακτικά δίκτυα, ακόμα κι όταν αυτά δε λειτουργούν. Και το οποίο φαινόμενο είναι μάλιστα πάρα πολύ συχνό φαινόμενο.

Οι εργαζόμενοι χωρίς καμιά υπαιτιότητα τους βρίσκονται στη κλίνη του Προκρούστη, ανάμεσα στη Διοίκηση που διώχνει εργαζόμενους, μετρώντας λειτουργικό κόστος, και ανάμεσα στη πελατεία που προσπαθεί να εξυπηρετηθεί.  

Κατά τα άλλα κάποιοι έχουν ανοίξει σαμπάνιες και έχουν πάρει και μεγάλα Bonus γι’ αυτήν την τεράστια επιτυχία τους.

Προηγούμενο άρθροΣύστημα ραντεβού. Digital γεφύρι της Άρτας;
Επόμενο άρθροΗ ΔΑΣ δείχνει το δρόμο της Κεντροαριστεράς: