Ομολογία οικονομικού αδιεξόδου η αύξηση του τιμολογίου των οδοντιατρικών εργασιών;

Θα μπορούσε η αύξηση του τιμολογίου των οδοντιατρικών εργασιών να αποτελεί την πρώτη φορά που το προεδρείο του ΤΥΠΕΤ (ΔΗΣΥΕ – ΔΑΚΕ) ομολογεί το οικονομικό αδιέξοδο του ΤΥΠΕΤ στο οποίο τόσα χρόνια αναφερόμαστε ως ΔΑΣ Συνεργασία;

Μήπως επιπλέον είναι και εξαιρετικά επείγον;

Αλλιώς πως να εξηγηθεί ότι μπαίνει μπροστά, η εύκολη και γρήγορη λύση της επιπλέον επιβάρυνσης των ασφαλισμένων ώστε να εξοικονομηθούν πόροι;

Αυτή είναι η μοναδική επιλογή κυρίες και κύριοι της πλειοψηφίας ΔΗΣΥΕ – ΔΑΚΕ; Η μετακύλιση του αυξημένου κόστους στον ασφαλισμένο, επειδή δηλώνετε αδυναμία ως προεδρείο (ΔΗΣΥΕ – ΔΑΚΕ) να διαχειριστείτε με σωστό και ορθό τρόπο τα οικονομικά του ΤΥΠΕΤ με αποτέλεσμα να παράγονται συνεχώς ελλείμματα τα τελευταία 6 χρόνια;

Τον τελευταίο καιρό οι ασφαλισμένοι του ΤΥΠΕΤ άρχισαν να ενημερώνονται σχετικά με την απόφαση του ΔΣ να προχωρήσει σε αναπροσαρμογή των ποσών που χρεώνει στους ασφαλισμένους για οδοντιατρικές εργασίες «ανάποδα». Αντί να γνωρίζουν εγκαίρως την αναπροσαρμογή μέσω μιας ανακοίνωσης στο site του Ταμείου αμέσως μετά την σχετική απόφαση, η ενημέρωση γίνεται στο «ταμείο». Οι ασφαλισμένοι πιάνονται εξ απήνης όταν τους ανακοινώνονται τα σχέδια θεραπείας ή ακόμη χειρότερα όταν τους ζητούνται επιπλέον χρήματα για υφιστάμενα σχέδια θεραπείας που βρίσκονται σε εξέλιξη, με αποτέλεσμα πολλοί ασφαλισμένοι να απευθύνονται στη διοίκηση προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημά τους.

Το προεδρείο του ΤΥΠΕΤ (ΔΗΣΥΕ – ΔΑΚΕ) δεν θεώρησε σημαντικό για μια ακόμα φορά να ενημερώσει τους ασφαλισμένους για τις αλλαγές στην πολιτική των χρεώσεων ως όφειλε. Για μια ακόμη φορά λοιπόν, εμφανίστηκε έλλειμμα ενημέρωσης προς τους ασφαλισμένους. Αντιθέτως,  οι ασφαλισμένοι ενημερώθηκαν με διθυραμβικούς τίτλους για τα εγκαίνια του νέου πολύιατρείου στην Κρήτη.

Ως ΔΑΣ Συνεργασία τονίζουμε συνεχώς το πόσο σημαντική είναι η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ σε ένα ταμείο υγείας όπως το ΤΥΠΕΤ. Επισημαίνουμε συνεχώς πόσο σημαντικό θα ήταν τα μέλη του ΤΥΠΕΤ να έχουν πλήρη ενημέρωση τόσο για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις δομές του Ταμείου και σε συμβεβλημένες δομές όσο και για το κόστος τους.  

Ως ΔΑΣ Συνεργασία έχουμε αναδείξει πολλές φορές το έλλειμμα ενημέρωσης των ασφαλισμένων, που έχει ως αποτέλεσμα να προσπαθούν επί ώρες να επικοινωνήσουν με τους εργαζομένους στο Ταμείο, λαμβάνοντας πολλές φορές και αλληλοαντικρουόμενες απαντήσεις, απόρροια της έλλειψης ενημέρωσης και των ίδιων των εργαζομένων.

Ως ΔΑΣ Συνεργασία με δεδομένη την ιδιαίτερα προβληματική οικονομική κατάσταση του ταμείου και στο πλαίσιο του εξορθολογισμού του κόστους δαπανών της οδοντιατρικής κάλυψης, συμφωνήσαμε στην ανάγκη αναπροσαρμογής, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν επιμένουμε σε μια ενδελεχή εξέταση των οικονομικών του ταμείου, ώστε αυτές οι  πρακτικές να αποτελούν την έσχατη λύση.

Και μην ξεχνάμε ότι το προεδρείο του ΤΥΠΕΤ (ΔΗΣΥΕ – ΔΑΚΕ) έχει ανοίξει τη συζήτηση για την αύξηση των εισφορών, έστω και άτυπα.

Προηγούμενο άρθροΤο θέμα των stand by και η «βολική;» για την Τράπεζα στάση της πλειοψηφίας του ΣΥΕΤΕ
Επόμενο άρθροΌχι προσλήψεις – απολύσεις με αλγόριθμους, Όχι εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων.