Κι ήρθε το Rebranding. Ε, και;

Κι ήρθε το περίφημο rebranding και αλλάξαμε σήμα κι όλοι μείναμε ενεοί. Και ψαχνόμαστε να βρούμε το διαφορετικό που έφερε… Ω μα Ναι, το περίφημο αυτό έργο τέχνης, το αγαλματίδιο. Και φυσικά το εμπνευσμένο κείμενο που κάνει λόγο «για την έλλειψη  που είναι το στοιχείο της ύπαρξής μας». Για τέτοια αξιοσημείωτη δημιουργία, άξιζε να πληρώσει η Τράπεζα «πάρα πολύ ακριβά»!

Πόσο βοηθάει όμως όλη αυτή η διαδικασία την Τράπεζα και σε ποιο βαθμό; Ποια άυλα και υλικά κέρδη αναμένει η Τράπεζα από ένα τέτοιο rebranding; Έχει γίνει κάποια μελέτη για αυτά; Διαμορφώνει τα κατάλληλα atmospherics ώστε να βοηθήσει τους συναδέλφους του δικτύου στις πωλήσεις; Αναβαθμίζει την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας;

Και τα ρωτάμε γιατί οι συνάδελφοι τελικά αυτό που βιώνουν καθημερινά στη Τράπεζα «στην έλλειψη ως στοιχείο της ύπαρξής τους» είναι οι ελλείψεις σε:

  • προσωπικό,
  • δικαιοσύνη,
  • αξιοκρατία,
  • διαφάνεια
  • δίκαιες τακτικές αποδοχές,
  • ενσυναίσθηση

και πολλά άλλα σημαντικά, και γι’ αυτό κύριοι της Διοίκησης οι εργαζόμενοι δεν πείθονται… όχι πως σας νοιάζει βέβαια.

Προηγούμενο άρθροTransformation success story: Το mega project των Ραντεβού
Επόμενο άρθροΤο θέμα των stand by και η «βολική;» για την Τράπεζα στάση της πλειοψηφίας του ΣΥΕΤΕ