Transformation success story: Το mega project των Ραντεβού

Από το καλοκαίρι ως ΔΑΣ ΣΥΕΤΕ σε σχετικό σχόλιο μας είχαμε αναφέρει τα προβλήματα με το σύστημα των ραντεβού. Αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω.

Πολλούς μήνες μετά τα προβλήματα συνεχίζονται. Συνεχώς μας αναφέρονται από συναδέλφους ότι ανατίθενται ταυτόχρονα ραντεβού, με την ίδια ώρα εκκίνησης πχ το ένα αίτηση για pos και το άλλο για επίσκεψη σε θυρίδα. Και για τη δυσλειτουργία αυτή δεν έχει γίνει τίποτα για να διορθωθεί.

Προφανώς αυτός που σχεδίασε το σύστημα δεν έλαβε υπόψη του τόσο το πελατοκεντρικό όσο κι ότι τα καταστήματα λειτουργούν με πολλά κενά. Και φυσικά κανείς δε θέλει να αναλάβει την ευθύνη για αυτήν την αποτυχία. Άσε που δε θα μπορεί να επιστρέψει και το ωραίο και παχυλό bonus που πήρε για το υπέροχο σύστημα που έφτιαξε.

Ευτυχώς όμως που οι συνάδελφοι έχουν δημιουργικότητα κι αγαπάνε αυτό που κάνουν. Αυτό που γίνεται τελικά, είναι να βλέπουν κάθε μέρα τα ραντεβού της επόμενης μέρας και όταν βρίσκουν διπλό ραντεβού, να καλούν τον έναν πελάτη, να του ζητούν να αλλάξουν ραντεβού, βρίσκοντας μια καλή δικαιολογία.

Αυτό που μας δημιουργεί έκπληξη και διερωτόμαστε, αν ακούει κανείς εκεί στη Διοίκηση. Γιατί αν κάποιος άκουγε μετά από τόσες φορές που το έχουμε επισημάνει ως πρόβλημα θα είχαν γίνει οι κατάλληλες διορθώσεις και σήμερα δε θα ασχολούμασταν για μια ακόμη φορά με αυτό.

Η άλλη εξήγηση είναι ότι το ενδιαφέρον τους εξαντλείται μέχρι την αμοιβή τους και αδιαφορούν για τη φήμη της Τράπεζας.

Προηγούμενο άρθροΑριστερά και Εργασία: Αλλαγή παραδείγματος;
Επόμενο άρθροΚι ήρθε το Rebranding. Ε, και;