Δίκτυο: Παράλογες απαιτήσεις, προχειρότητα στον σχεδιασμό, υλοποίηση από τα συνήθη υποζύγια

Η κατάσταση που βιώνουν οι συνάδελφοι στο Δίκτυο ήταν ήδη επιβαρυμένη αλλά πλέον έχει καταστεί ανυπόφορη:

Οι περιφερειακές διευθύνσεις λειτουργούν πλέον ως μεγάλα ενιαία «καταστήματα» με τις αποσπάσεις προσωπικού να έχουν γίνει καθημερινότητα και τα μπαλώματα κανόνας στην αντιμετώπιση της τεράστιας έλλειψης προσωπικού. Οι συνάδελφοι γίνονται μπαλάκι και ενημερώνονται πολλές φορές τα απογεύματα σε ποιο κατάστημα πρέπει να παρουσιαστούν το επόμενο πρωί, έχοντας σε πλείστες όσες περιπτώσεις, να διανύσουν και πολλά χιλιόμετρα ειδικά στην επαρχία.

Στελέχη κλιμακίου τα οποία διέθεταν θέσεις ευθύνης σε Καταστήματα που έκλεισαν, περιφέρονται δεξιά και αριστερά σαν αναπληρωτές και καλούνται να βάλουν πλάτη στις «ειδικές συνθήκες» χωρίς καμία συγκεκριμένη δέσμευση από μέρους των περιφερειακών τους διευθύνσεων αναφορικά με το εργασιακό τους μέλλον.

Μεγάλα προβλήματα μαθαίνουμε ότι έχουν προκύψει από την ψηφιοποίηση και την κεντροποίηση των εργασιών στο Δίκτυο Καταστημάτων. Αντί οι νέες εφαρμογές να μειώνουν και να απλουστεύουν τις διαδικασίες στο Δίκτυο, αυτές πολλαπλασιάζουν το χρόνο εκτέλεσης των εργασιών με αποτέλεσμα να δυσανασχετούν οι πελάτες σε υπερθετικό βαθμό. Σύμφωνα με πληροφορίες μας για κάποιες εργασίες, υποβάλλονται χειρόγραφες αιτήσεις από τους πελάτες σε λευκή κόλλα χαρτιού (τα πάντα στη φαντασία του πελάτη).

Μεγάλα προβλήματα επίσης καταγράφονται και με το νέο σύστημα των ραντεβού κατά την εισαγωγή του οποίου δεν εισήχθησαν αυτόματα τα ήδη επιβεβαιωμένα ραντεβού των Καταστημάτων, με αποτέλεσμα να δοθεί η εντολή τα ίδια τα Καταστήματα να περάσουν χειροκίνητα εκατοντάδες ραντεβού στο νέο σύστημα.

Ταυτόχρονα οι προϊστάμενοι των διευθύνσεων δικτύου στο σχεδιασμό της λειτουργίας των ραντεβού, έχουν δώσει ως  διαθέσιμα ανά ομάδα εξυπηρέτησης, ισάριθμα slots με τον αριθμό των μελών της ομάδας, ουσιαστικά μη προβλέποντας τακτικές και έκτακτες απουσίες λόγω αδειών, ασθενειών ή αποσπάσεων και ναρκοθετώντας εξ’ αρχής το πεδίο αναφορικά με την εξυπηρέτηση της πελατείας.

Συνυπολογίζοντας σε όλα τα παραπάνω την εντελώς άδικη διάκριση που αποκλείει τους εργαζόμενους στο Δίκτυο από εσωτερικές προκηρύξεις για θέσεις εργασίας στη Διοίκηση, είναι προφανές πως η Διοίκηση αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους στο Δίκτυο ως παιδιά ενός κατώτερου θεού, υποβαθμίζοντας συνεχώς  και συστηματικά την ποιότητα της εργασιακής τους καθημερινότητας και της επαγγελματικής τους εξέλιξης.

Προηγούμενο άρθροΜια συνοπτική καταγραφή περικοπών στις συντάξεις
Επόμενο άρθροΣε ποιον ανήκει το ΤΥΠΕΤ;