Απλήρωτες υπερωρίες, ατελείωτα 12ώρα και απλήρωτη εργασία τα σαββατοκύριακα που υποχρεώνονται οι συνάδελφοι να εργάζονται. Γιατί αγοράζονται άραγε αφειδώς από τα τζιμάνια της Διοίκησης και κατά δεκάδες, νέες εφαρμογές και τεχνολογικά συστήματα αφού τελικά δεν προσφέρουν σχεδόν τίποτα σε αυτοματοποίηση διαδικασιών και αύξηση παραγωγικότητας; Εκτός κι αν οι χιλιάδες συνάδελφοι σε Δίκτυο και Διευθύνσεις κάτι χάνουν… και δεν κατανοούν τα οφέλη από την τεχνολογική μόχλευση που επιχειρείται…
Βέβαια η διοίκηση από τη μεριά της, μέσω των διαφόρων events και «parties», θέλει να μας πείσει ότι η παραγωγικότητα της Τράπεζας εμφανίζεται συνεχώς βελτιούμενη (και μάλιστα ως εκ θαύματος είναι πάντα μέσα στους στόχους!!!). Μήπως όμως επειδή δεν υπολογίζονται η υπερεργασία, οι αδήλωτες και απλήρωτες υπερωρίες αλλά και η «δωρεάν εργασία» τα σαββατοκύριακα, κυρίως με τη «βοήθεια» της τηλεργασίας, το ωράριο της οποίας πάντα τηρείται αφού δεν καταγράφεται πουθενά; Να θυμίσουμε για μια ακόμα φορά στη σεπτή Διοίκηση, ότι στη σημερινή πραγματικότητα της ΕΤΕ, η κάρτα εργασίας χτυπιέται μεν στην ώρα της αλλά οι περισσότεροι εργαζόμενοι συνεχίζουν να εργάζονται, κοροϊδεύοντας το σύστημα κι όχι μόνο.
Πότε θα καταλάβει η διοίκηση ότι το ανεξέλεγκτο outsourcing σε εταιρείες (που είναι πολλές φορές άσχετες με τα συστήματα και τις διαδικασίες της Τράπεζας) δεν μπορεί να αποτελεί πανάκεια και καταλήγει να προκαλεί σημαντικά προβλήματα και αυξημένα κόστη; Πότε θα καταλάβει η διοίκηση ότι κάθε φορά μετά από τέτοια αγορά, επιστρατεύονται οι συνάδελφοι της ΕΤΕ για να σώσουν ότι σώζεται, φτιάχνοντας ειδικά προγράμματα διασύνδεσης, μήπως και λειτουργήσουν τα νέα συστήματα (νέο λογιστικό πρόγραμμα, νέο core banking περιορισμένων δυνατοτήτων κ.λπ.) που έχουν ακριβοπληρωθεί;