Rebranding: το νέο mega project!

Σε κάποια καταστήματα δεν έχουν περάσει παρά λίγες μέρες από τότε που ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση προσπαθώντας να καθαρίσουν τη σκόνη από τις προηγούμενες εργασίες και ξαφνικά μπήκε στη ζωή τους και στη ζωή μας το νέο μεγάλο transformation project που ονομάστηκε rebranding. Ένα νέο έργο βιτρίνα για να το κοιτούν τα golden boys & girls και να βαυκαλίζονται ότι αυτό θα οδηγήσει την Τράπεζα στη νέα εποχή. Εξάλλου λεφτά για ξόδεμα σε τέτοια έργα υπάρχουν.

Η Διοίκηση αδυνατεί να κατανοήσει πως τα έργα βιτρίνας και η σωρεία αναθέσεων έργων σε κολλητούς εργολάβους, δεν είναι πιο σημαντικά από τις ζωές των συναδέλφων και την ίδια την Τράπεζα. Εμείς οι απλοί εργαζόμενοι πρέπει απλώς να είμαστε υπάκουοι δουλοπάροικοι και να λέμε και ευχαριστώ που πληρωνόμαστε.

Βέβαια η σεπτή Διοίκηση, μας προτρέπει όπως πάντα «να υποστηρίξουμε με θετική διάθεση και προσήλωση και αυτή τη δράση της Τράπεζας». Πρέπει να βλέπουμε δηλάδη την «bright side of life» που λένε και οι Monty Python στο τραγούδι τους…

Πριν 1,5 χρόνο όμως, στη διαπραγμάτευση για την επιχειρησιακή σύμβαση, δεν θυμόμαστε να επέδειξε θετική διάθεση η Διοίκηση για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς μας. Και παρά τη νέα αύξηση κερδών (530 εκ ευρώ το Α΄ εξάμηνο του 2023), εξακολουθούμε να είμαστε απλώς λειτουργικό κόστος που πρέπει να περικοπεί. Τα κέρδη προφανώς τα έφεραν τα μερικές εκατοντάδες golden boys & girls μόνα τους κι όχι οι υπόλοιποι 7.000 εργαζόμενοι.

Προηγούμενο άρθροΑφού όλοι έχουν πει τόσα για τον Θεσσαλικό κάμπο, ας πούμε κι εμείς κάτι
Επόμενο άρθροΠερί έκτακτης ενίσχυσης!