Το ΤΥΠΕΤ και οι ταχυδακτυλουργοί του.

Όλα τα ωραία πράγματα στη ζωή, κρύβουν μέσα τους μια μαγεία!

Ένα από τα καλύτερα μαγικά τρικ που μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει στο ΤΥΠΕΤ είναι το παρακάτω και σε αυτό συμμετέχουν ο «μάγος» και κάποιος από το «κοινό» των ασφαλισμένων:

Ο ασφαλισμένος, που συμμετέχει στο «μαγικό» επικοινωνεί με κάποια δομή, υπηρεσία ή ιατρείο του ΤΥΠΕΤ και ενημερώνεται πως ή δε μπορεί να ικανοποιηθεί το αίτημά του (που μπορεί να είναι μια απλή αφαίρεσή ραμμάτων, αλλαγή σε τραύμα κ.ά.) ή θα καθυστερήσει αρκετά.

Στη συνέχεια καλεί το «μάγο» που παίρνει ένα τηλέφωνο και ως «δια μαγείας» το αίτημά του ικανοποιείται!

Μετά ακολουθεί το «χειροκρότημα» το οποίο βέβαια εισπράττεται μια φορά στην τριετία.

Ποιος αλήθεια δε γνωρίζει ένα ανάλογο τρικ; Σίγουρα πολλοί και μάλιστα έχουν συμμετάσχει κιόλας στη θέση του ασφαλισμένου.

Είναι καλό να αντιμετωπίζονται τα θέματα με χιουμοριστική διάθεση, όμως το παραπάνω ευφυολόγημα είναι μια πραγματική κατάσταση που επικρατεί και είναι αυτό που έχουμε αναφέρει πολλές φορές με τον όρο «πελατειακές σχέσεις».

Και για τις σχέσεις αυτές απαιτείται η συμμετοχή δύο, του «έμπορου» και του «πελάτη» και ευδοκιμούν όταν υπάρχει ή δημιουργείται η συνθήκη της ανάγκης. Οι δύο πρώτοι υπάρχουν, οπότε το μόνο που μένει είναι να δημιουργηθεί η «ανάγκη». Στην προκειμένη περίπτωση δημιουργείται από ένα δαιδαλώδες σύστημα τύπου δημοσίου (με την κακή έννοια) που συνεπικουρείται από το έλλειμα πληροφόρησης (εν έτη 2023) για το τι κάνει το ΤΥΠΕΤ, που το κάνει και πόσο κοστίζει.

Έχοντας λοιπόν ως δεδομένα τα παραπάνω, ο ασφαλισμένος, που θέλει να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα, καταφεύγει στο τηλέφωνο για να βρει λύση. Φυσικά μέσα σε αυτό το περιβάλλον ο ασφαλισμένος καλά κάνει. Το πρόβλημα είναι πως το «τηλέφωνο» ως δια μαγείας του βρίσκει τη λύση, προφανώς εις βάρος αυτού που είτε δεν ξέρει που να καλέσει, είτε δεν είναι του «κόμματος».

Η κατάσταση θυμίζει εκείνη του «μαιευτηρίου της Πλατανιάς» στην γνωστή ελληνική ταινία. Θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε ΟΛΟΙ πως όσο θρέφουμε έναν «κομματάρχη τύπου Γκρούεζα» και του δίνουμε εξουσία, νομοτελειακά θα μας «δαγκώσει». Το χειρότερο όμως είναι ότι αυτές οι μέθοδοι απαξιώνουν το Ταμείο, υποβαθμίζουν τις λειτουργίες του και καταρρακώνουν τους σκοπούς του, επιβαρύνοντας και επιτείνοντας τα ήδη οξυμένα προβλήματα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζει.

Η «ΔΑΣ ΣΥΝεργασία για το ΤΥΠΕΤ» έχει καταγγείλει όλη αυτή την κατάσταση πολλές φορές, μέσα στα συμβούλια, στις επιτροπές, στις επαφές με τους ασφαλισμένους.

Ποτέ δε μείναμε σιωπηλοί και αμέτοχοι. Δε φτάνει όμως αυτό.

Θα πρέπει όλοι να αναρωτηθούμε αν μας αρμόζει αυτού του είδους η αντιμετώπιση και απέναντι σε αυτό θα πρέπει να πάρουμε θέση

ή

με την Αξιοπρέπεια και τη Διαφάνεια

ή

με τους «Γκρούεζες» και τους «ταχυδακτυλουργούς».

Προηγούμενο άρθροΗ καθημερινότητα ενός ταμία στην ΕΤΕ τα τελευταία 15 χρόνια ή γιατί να έρθει κάποιος να εργαστεί στην ΕΤΕ!
Επόμενο άρθροΑφού όλοι έχουν πει τόσα για τον Θεσσαλικό κάμπο, ας πούμε κι εμείς κάτι